01 Oktober 2011

Baju T Ubuntu: Bersedia Untuk Dihantar




Setelah 2 minggu saya outstation (kerja), pagi tadi baru saya sampai ke Kuala Lumpur (rumah saya).. penat outstation pun belum habis lagi.. sempat saya ambil gambar longgokan baju T Ubuntu seperti di atas..
Pertama sekali, saya mohon maaf di atas kelewatan ini dan beberapa masalah lain yang timbul. Kini, baju tersebut akan saya packing sehari dua ini dan Isnin akan mula dihantar mengikut alamat masing-masing. Jadi, saya jangka minggu depan semua akan mendapat baju tersebut. Mana-mana yang self collect sila hubungi saya mulai hari ini untuk mengambilnya. 

Kesempatan ini, saya ucapkan ribuan terima kasih kepada mereka yang telah menyokong kempen baju Ubuntu ini, lepas ini bolehlah tayang kat member-member.. Baju yang anda akan pakai ini nanti akan mula membuka cerita tanpa mulut anda memulakannya.. iyer sokonglah sumber terbuka!

Terima kasih sekali lagi..


8 ulasan:

ak47suk1 berkata...

wah. tak sabar nak pakai :D

Margaret berkata...

wah....best~! :D

deensokmo berkata...

hee..hee.. aku harap ada org lain pulak yg boleh ikut jejak aku ni, buat baju Ubuntu desgin lain pulak..

Arya Putra berkata...

warghhh! dengkinya!
ada baki tak bro deen? =(

deensokmo berkata...

Arya.. ada saiz M.. klau nak emel aku..

Arya Putra berkata...

alamak..spoil..badan saya saiz XL..
takpe lah bro deen..takde rezeki tu..

Anak Ulu Cheka berkata...

bro deen
baju ni ade lagi tak
aku nak se boleh tolong la hhehehe

deensokmo berkata...

hanya ada 1 saiz iaitu M sahaja..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...